Vida Pet Care

UX/UIDevelopment

Vida Pet Care

Website

Dostupni smo za saradnju

Vida Pet Care - Cover - Dizajn
Vida Pet Care - Pattern

001

O projektu

Vrhunska ishrana kućnih ljubimaca je temelj njihovog zdravlja i vitalnosti. Zadatak nam je bio da kreiramo website koji će predstaviti Vida Pet Care kao premium brend hrane za kućne ljubimce, zasnovan na jedinstvenom konceptu „harmonične ishrane”. Kroz intuitivan dizajn i jasan prikaz sedam stubova Vida filozofije, website omogućava vlasnicima da lako pronađu idealne proizvode za svoje ljubimce. Od početne stranice do odabira idealnog proizvoda, celokupno korisničko iskustvo dizajnirano je da reflektuje premium kvalitet brenda i njegovu posvećenost prirodnoj ishrani.

Vida - dizajn web sajta - Mobile mockup
Vida - Dizajn sajta - Različiti ekrani - Vida Pet Care

002

Koncept dizajna

Website kombinuje moderan, minimalistički dizajn sa toplim, zemljanim tonovima koji reflektuju prirodne vrednosti brenda. Premium karakter Vida proizvoda naglašen je kroz sofisticiranu tipografiju i čiste linije, dok paleta boja inspirisana prirodom doprinosi osećaju organskog i autentičnog. Svaka stranica proizvoda detaljno predstavlja nutritivne benefite i ključne sastojke, dok elementi interfejsa omogućavaju jednostavnu navigaciju i odabir proizvoda. Dizajn uspešno balansira premium pozicioniranje brenda sa pristupačnim, prijateljskim tonom komunikacije.

003

Style guide

Ikonice

Vida Pet Care - Ikonica - Bez žitarica
Vida Pet Care - Ikonica - Sa žitaricama
Nutribiome - Vida Pet Care
Organic - Vida Pet Care
Cruelity free testing - Vida Pet Care
0% Artificial - Vida Pet Care
Freshly Prepared - Real Meat - Vida Pet Care
Vida Pet Care - Pattern

Paterni

Vida Pet Care - Pattern

Dizajn

Vida Homepage Website Design
Vida Website Design - About us
Vida Website Design Product page
Vida Website Design Mockup
Mobile mockup - Vida Pet Care

004

Ciljna grupa

Naša primarna ciljna grupa su vlasnici kućnih ljubimaca koji traže premium opcije za ishranu svojih ljubimaca i razumeju vrednost kvalitetnih sastojaka. To su ljudi koji aktivno istražuju najbolje nutritivne opcije i spremni su da investiraju u visokokvalitetnu hranu. Sekundarna ciljna grupa obuhvata vlasnike koji trenutno koriste standardne brendove hrane, ali razmišljaju o prelasku na premium alternative, kao i nove vlasnike kućnih ljubimaca koji od početka žele da uspostave zdrave navike u ishrani.

Crveni gradient

Tim koji je iza
projekta

Projektni menadžer

Uroš Miljković

Kreativna direkcija

Nemanja Radović

Art direkcija

Igоr Popović

Dizajn

Igor Popović

Lead developer

Miloš Radovanović

Developer

Miloš Radovanović

Ostali projekti

Beli gradient
Napravi svoj
Projekat
Biznis
Brend
Kontaktiraj nas!
Sarađuj sa nama