001
O projektu
Vrhunska ishrana kućnih ljubimaca je temelj njihovog zdravlja i vitalnosti. Zadatak nam je bio da kreiramo website koji će predstaviti Vida Pet Care kao premium brend hrane za kućne ljubimce, zasnovan na jedinstvenom konceptu „harmonične ishrane”. Kroz intuitivan dizajn i jasan prikaz sedam stubova Vida filozofije, website omogućava vlasnicima da lako pronađu idealne proizvode za svoje ljubimce. Od početne stranice do odabira idealnog proizvoda, celokupno korisničko iskustvo dizajnirano je da reflektuje premium kvalitet brenda i njegovu posvećenost prirodnoj ishrani.
002
Koncept dizajna
Website kombinuje moderan, minimalistički dizajn sa toplim, zemljanim tonovima koji reflektuju prirodne vrednosti brenda. Premium karakter Vida proizvoda naglašen je kroz sofisticiranu tipografiju i čiste linije, dok paleta boja inspirisana prirodom doprinosi osećaju organskog i autentičnog. Svaka stranica proizvoda detaljno predstavlja nutritivne benefite i ključne sastojke, dok elementi interfejsa omogućavaju jednostavnu navigaciju i odabir proizvoda. Dizajn uspešno balansira premium pozicioniranje brenda sa pristupačnim, prijateljskim tonom komunikacije.
003
Style guide
Ikonice
Paterni
Dizajn
004
Ciljna grupa
Naša primarna ciljna grupa su vlasnici kućnih ljubimaca koji traže premium opcije za ishranu svojih ljubimaca i razumeju vrednost kvalitetnih sastojaka. To su ljudi koji aktivno istražuju najbolje nutritivne opcije i spremni su da investiraju u visokokvalitetnu hranu. Sekundarna ciljna grupa obuhvata vlasnike koji trenutno koriste standardne brendove hrane, ali razmišljaju o prelasku na premium alternative, kao i nove vlasnike kućnih ljubimaca koji od početka žele da uspostave zdrave navike u ishrani.

Tim koji je iza
projekta
Projektni menadžer
Uroš Miljković
Kreativna direkcija
Nemanja Radović
Art direkcija
Igоr Popović
Dizajn
Igor Popović
Lead developer
Miloš Radovanović
Developer
Miloš Radovanović