UX/UI

Fruc

Web nagradna igra

001

O projektu

Za Fruc brend Nectar sokova kreirali smo microsite koji je bio osmišljen za „Pass The Fruc” kampanju i veliku giveaway aktivaciju. Snežna tema, cool nagrade, zimski period –  atmosfera i nagrade prilagođene zimi kao godišnjem dobu.

Kombinovali smo realističan zimski dizajn sa modernim digitalnim animacijama, pružajući dvostrani benefit – korisnicima priliku da učestvuju u interaktivnoj promociji, a brendu da istakne svoje pojedinosti.

Crveni gradient
Fruc - Flašica soka
Fruc - Kocka leda

002

Idejno rešenje

Naše rešenje je inspirisano glavnim vizualom kampanje (KV), ali sa prilagođavanjima jedinstvenim digitalnom okruženju landing stranica namenjenih konveziji – prijavi za cool nagrade! Umesto čisto ilustrativnog pristupa, odlučili smo se za realističan stil koji bolje odražava brend u kontekstu aktivacija. Moderne animacije nagrada koje komuniciraju sa publikom i dinamični pokreti „fluidnosti“ uneli su dodatnu energiju i interaktivnost.

004

Tipografija

Fruc - Kocka leda

005

Boje

006

Ikonice i elementi

Crveni gradient
Portfolio iphone

Tim koji je iza
projekta

Projektni menadžer

Uroš Miljković

Kreativna direkcija

Nemanja Radović

Art direkcija

Igоr Popović

Dizajn

Igоr Popović

Ostali projekti

Beli gradient
Napravi svoj
Projekat
Biznis
Brend
Kontaktiraj nas!
Sarađuj sa nama