001
O projektu
Gastro Ban je fast food koncept kojem je bio potreban kompletan brending, od vizuelnog identiteta do signalizacije u lokalu. Sam naziv “Gastro Ban” proizašao je iz igre reči i istorije: inspirisani ličnošću Kulina Bana, čije ime asocira na kulinarstvo, spojili smo prošlost sa gastronomijom. Tako je nastao Gastro Ban – spoj tradicije i ukusa u savremenom duhu.
Naš zadatak je obuhvatao dizajn logotipa, flajera, pakovanja, brending enterijera i znakova — sve objedinjeno kroz jedinstven vizuelni identitet. Slogan “Kada istorija i ukusi vladaju” povezuje dva snažna narativa: balkansko nasleđe i specifičnosti regionalne kuhinje.
002
Idejno rešenje
Inspiraciju za idejno rešenje crpeli smo iz istorije Balkana. Koristili smo elemente poput srednjovekovnih zastava, starih mapa, serifne tipografije i ilustracija kako bismo stvorili bogat vizuelni svet.
Logotip je ilustrativan i sofisticiran, u duhu “old style” estetike. Predstavlja Bana, ali umesto klasične krune, on nosi kuvarsku kapu u formi krune – simbolično spajajući vlast i kulinarstvo. Tipografija u logotipu je ručno crtana, inspirisana tradicionalnim pismom tog doba, što dodatno naglašava autentičnost brenda.
003
Ciljna grupa
Ciljna grupa Gastro Bana je široka i raznovrsna – svi ljubitelji ukusne i kvalitetne fast food hrane pripremljene na specifičan balkanski način. Bilo da ste slučajni prolaznik, zaljubljenik u istoriju, ili gurman u potrazi za lokalnim ukusima, Gastro Ban nudi nešto poznato, a opet novo.
Tim koji je iza
projekta
Projektni menadžer
Uroš Miljković
Kreativna direkcija
Nemanja Radović
Art direkcija
Igоr Popović
Dizajn
Igor Popović
Lead developer
Marko Zeković
Development
Stefan Stojanović