Gastro Ban

UX/UIBrandingDevelopment

Gastro Ban

Fast Food

Dostupni smo za saradnju

001

O projektu

Gastro Ban je fast food koncept kojem je bio potreban kompletan brending, od vizuelnog identiteta do signalizacije u lokalu. Sam naziv “Gastro Ban” proizašao je iz igre reči i istorije: inspirisani ličnošću Kulina Bana, čije ime asocira na kulinarstvo, spojili smo prošlost sa gastronomijom. Tako je nastao Gastro Ban – spoj tradicije i ukusa u savremenom duhu.



Naš zadatak je obuhvatao dizajn logotipa, flajera, pakovanja, brending enterijera i znakova — sve objedinjeno kroz jedinstven vizuelni identitet. Slogan “Kada istorija i ukusi vladaju” povezuje dva snažna narativa: balkansko nasleđe i specifičnosti regionalne kuhinje.

002

Idejno rešenje

Inspiraciju za idejno rešenje crpeli smo iz istorije Balkana. Koristili smo elemente poput srednjovekovnih zastava, starih mapa, serifne tipografije i ilustracija kako bismo stvorili bogat vizuelni svet.



Logotip je ilustrativan i sofisticiran, u duhu “old style” estetike. Predstavlja Bana, ali umesto klasične krune, on nosi kuvarsku kapu u formi krune – simbolično spajajući vlast i kulinarstvo. Tipografija u logotipu je ručno crtana, inspirisana tradicionalnim pismom tog doba, što dodatno naglašava autentičnost brenda.

003

Ciljna grupa

Ciljna grupa Gastro Bana je široka i raznovrsna – svi ljubitelji ukusne i kvalitetne fast food hrane pripremljene na specifičan balkanski način. Bilo da ste slučajni prolaznik, zaljubljenik u istoriju, ili gurman u potrazi za lokalnim ukusima, Gastro Ban nudi nešto poznato, a opet novo.

Gastro Ban - Fast Food brending

Tim koji je iza
projekta

Projektni menadžer

Uroš Miljković

Kreativna direkcija

Nemanja Radović

Art direkcija

Igоr Popović

Dizajn

Igor Popović

Lead developer

Marko Zeković

Development

Stefan Stojanović

Ostali projekti

Beli gradient
Napravi svoj
Projekat
Biznis
Brend
Kontaktiraj nas!
Sarađuj sa nama