001
Za Fruc brend Nectar sokova kreirali smo microsite koji je bio osmišljen za „Pass The Fruc” kampanju i veliku giveaway aktivaciju. Snežna tema, cool nagrade, zimski period – atmosfera i nagrade prilagođene zimi kao godišnjem dobu.
Kombinovali smo realističan zimski dizajn sa modernim digitalnim animacijama, pružajući dvostrani benefit – korisnicima priliku da učestvuju u interaktivnoj promociji, a brendu da istakne svoje pojedinosti.
002
Naše rešenje je inspirisano glavnim vizualom kampanje (KV), ali sa prilagođavanjima jedinstvenim digitalnom okruženju landing stranica namenjenih konveziji – prijavi za cool nagrade! Umesto čisto ilustrativnog pristupa, odlučili smo se za realističan stil koji bolje odražava brend u kontekstu aktivacija. Moderne animacije nagrada koje komuniciraju sa publikom i dinamični pokreti „fluidnosti“ uneli su dodatnu energiju i interaktivnost.
004
005
006
Projektni menadžer
Uroš Miljković
Kreativna direkcija
Nemanja Radović
Art direkcija
Igоr Popović
Dizajn
Igоr Popović
Mineweb Studio je digitalna agencija usmerena ka preduzetnicima, startup-ovima, malim i srednjim preduzećima kao i velikim kompanijama.