Finish – Aktivacija

UX/UIDevelopment

Finish – Aktivacija

Landing Stranica za Generisanje Leadova

Dostupni smo za saradnju

001

O projektu

Za kampanju velikog brenda poput Finish-a, dobili smo zadatak da osmislimo landing stranicu koja promoviše novu generaciju kapsula za mašinsko pranje sudova sa jedinstvenom vrednošću ponude: garantovanim povraćajem novca.

Glavni izazov bio je kreirati intuitivno korisničko iskustvo koje aktivira korisnike i koje je usmereno ka konverziji. Dizajn je morao jasno da predstavi prednosti proizvoda, a istovremeno da vodi korisnike kroz svaki korak procesa povraćaja novca sa jasnoćom, poverenjem i jednostavnom upotrebom kao ključnim prioritetima.

002

Idejno rešenje

Kreativni pravac bio je inspirisan snagom i čistoćom koje se povezuju sa Finish kapsulama, kao i premium iskustvom koje brend obećava. Kao osnovu za dizajn korisničkog interfejsa (UI) koristili smo duboke plave tonove, koji simbolizuju vodu, čistoću i dubinu. Oni su stavljeni u kontrast sa zlatnim detaljima, čime je postignuta sofisticirana, luksuzna estetika interfejsa.


Radi očuvanja uspešne digitalne marketing strategije, svi call-to-action dugmići postavljeni su u upečatljivu Finish crvenu boju, kako bi se obezbedila maksimalna vidljivost i usklađenost sa vizuelnim identitetom brenda. Sam proizvod ostao je u središtu celokupnog dizajna uvek u fokusu, u svakom kadru i pri svakom skrolovanju.

003

Ciljna grupa

Kampanja je bila usmerena na ljude koji su radoznali da isprobaju nova rešenja za pranje sudova, ali su neodlučni da pređu sa brenda koji trenutno koriste. Naša strateška rešenja u digitalnom marketingu fokusirala su se na ključnu prepreku: neodlučnost. Iako ova ciljna grupa ceni efikasnost i vrhunski kvalitet, bio im je potreban onaj finalni podsticaj. Upravo tu je sigurnost garantovanog povraćaja novca odigrala ključnu ulogu, pružajući im motivaciju da bez rizika naprave korak i isprobaju nešto novo i bolje.

003

Ciljna grupa

Kampanja je bila usmerena na ljude koji su radoznali da isprobaju nova rešenja za pranje sudova, ali su neodlučni da pređu sa brenda koji trenutno koriste. Ciljna grupa obuhvata one koji cene efikasnost, inovaciju i vrhunski kvalitet, ali kojima je sigurnost garantovanog povraćaja novca dodatna motivacija da se upuste u isprobavanje nečeg novog.

Tim koji je iza
projekta

Projektni menadžer

Uroš Miljković

Kreativna direkcija

Nemanja Radović

Art direkcija

Igоr Popović

Dizajn

Igor Popović

Lead developer

Marko Zeković

Development

Marko Zeković

Ostali projekti

Beli gradient
Napravi svoj
Projekat
Biznis
Brend
Kontaktiraj nas!
Sarađuj sa nama