001
O projektu
Eko Farma Moravka je specijalizovano domaćinstvo posvećeno rasi svinja Moravka, poznatoj po izuzetno kvalitetnim suhomesnatim proizvodima. Brend se izdvaja posvećenošću u stvaranju premium ponude koja spaja autentičnost i brigu o zdravlju. Naš cilj bio je da dizajniramo internet prodavnicu koji odražava luksuznu estetiku, sofisticiranost kompanije, njen profinjen proces proizvodnje i bogatu porodičnu priču koja stoji iza svega.
Narativna struktura internet prodavnice vodi posetioce kroz vizuelno putovanje zanatske izrade, tradicije i posvećenosti vrhunskom kvalitetu, od farme do gotovog proizvoda.
002
Idejno rešenje
Kreativni pravac sajta bio je inspirisan luksuznim i inovativnim rešenjima savremenog web dizajna. Fokusirali smo se na fine detalje i glatke tranzicije kako bismo unapredili korisničko iskustvo, stvarajući platformu koja ne služi samo za prodaju, već i kao snažan vizuelni prikaz brenda.
Dominantna crno-žuta paleta dodatno naglašava premium karakter brenda. Paralelno sa tamnom verzijom, razvili smo i belu varijantu sajta koja pruža drugačiji, svetao, ali jednako elegantan vizuelni doživljaj, sa jasnim fokusom na komunikaciju vrednosti koje brend zastupa.
003
Ciljna grupa
Naša ciljna grupa je široka i obuhvata sve ljubitelje dobre hrane, posebno one sa Balkana, koji žele da uživaju u proizvodima vrhunskog kvaliteta. Bez obzira na uzrast, od 25 do 75 godina, potrošači traže hranu koja nije samo ukusna, već i bezbedna, zdrava i napravljena po najvišim standardima kvaliteta.
Eko Farma Moravka im pruža upravo to, zagarantovano premium iskustvo sa proizvodima proverene i dosledne kvaliteta.
Tim koji je iza
projekta
Projektni menadžer
Uroš Miljković
Kreativna direkcija
Nemanja Radović
Art direkcija
Igоr Popović
Dizajn
Igor Popović
Lead developer
Marko Zeković
Development
Marko Zeković