Kako je jedan dečiji san postao oglas za posao?

Kako je jedan dečiji san postao oglas za posao?

Piše:

Nemanja Radović

Priča o kreativnosti i (re)definisanju karijere

Svi smo u nekom trenutku detinjstva sanjali velike snove. Neko je želeo da postane astronaut, neko balerina, a neko je video sebe kao vozača kamiona ili superheroja. Te neiskvarene, maštovite slike sveta oblikovale su naše najranije ambicije.

Kada smo krenuli da osmišljavamo oglas za novog Social Media Content Manager-a, nismo hteli da napravimo nešto „obično“. Znate već te oglase… formalni, jasni zahtevi, očekivanja i malo prostora za bilo kakvu kreativnost. Ali šta ako, umesto da samo tražimo veštine, tražimo priče? Šta ako pozovemo ljude da se prisete detinjstva i onih velikih snova koji su ih nekada vodili i povežemo ih sa svetom u kojem živimo sada?

Od ove jednostavne ideje, rodila se cela kampanja.

Kada smo krenuli da razmišljamo o tome kako želimo da predstavimo poziciju, znali smo da ne želimo nekoga ko zna kako da objavi post, već nekoga ko je spreman da se poveže sa kreativnim procesom onako kako smo se mi povezali dok smo zajedno pravili ovu kampanju.

Proces nas je povezao kao tim

E sad, moram da vam ispričam nešto interesantno. Kada smo počeli da prikupljamo fotografije iz detinjstva, mislio sam da će to biti relativno lak zadatak. Samo uzmeš nekoliko fotki, pošalješ ih dizajneru i to je to, zar ne? Ali ispalo je da je to proces koji nas je sve povezao na jedan potpuno neočekivan način.

Svako od nas je iskopao fotografije iz vremena kada smo bili klinci, a onda su krenule priče šta smo želeli da budemo kad porastemo, kako smo zamišljali budućnost i koga su ukršteni ligamenti sprečili da postane NBA zvezda, a ko je želeo da postane majstor i zajebant. Kroz te priče, otkrivali smo svoju prošlost i neke potpuno nove dimenzije timske dinamike.

Kreativnost retko kada igra solo. Da bismo stvorili nešto stvarno inspirativno i nešto što će privući onoga ko deli slične vrednosti, morali smo da prođemo kroz taj proces zajedno i postali smo još više hajpovani nego što smo bili na početku. Ovaj oglas nije samo rezultat rada – on je rezultat povezivanja.

Calbin And Hobbes strip

Copywriting koji priča priču

Svi žele da prodaju nešto – proizvod, uslugu ili ideju. Ali šta je sa pričom? Priča je ta koja privlači. Priča je ono što nas sve povezuje. U ovom oglasu, nismo želeli da pišemo običan spisak veština i zahteva. Hteli smo da ispričamo priču…

Ovaj oglas je priča o detinjstvu, o snovima, o tome kako smo postali to što jesmo i o putu koji nas je doveo do ove tačke. Želimo nekoga ko prepoznaje tu priču, nekoga ko zna da kreativnost nije samo reč, već deo svakodnevnog života.

Engagement, ROI, CTR, ali često zaboravljamo najvažniju stvar - emociju.

Ljudi ne klikću zato što im se dopada broj, već zato što ih je nešto dirnulo, nešto pokrenulo. To smo želeli da postignemo sa ovim oglasom. Želimo da taj neko ko vidi naše vizuale ne pomisli samo „ovo je zanimljivo”, već „ovo sam ja”.

Kada je kreativnost u pitanju, nema prostora za suvišne formalnosti. Ako se ne uklopiš u priču, brojke ništa ne znače. Zato smo kroz ovaj oglas hteli da pokažemo šta zaista znači biti deo kreativnog procesa… Kako je svaki član tima deo te emocije i kako to zajedno pretvaramo u rezultate.

Brend nije ono što ti misliš da jesi, već ono što drugi prepoznaju u tebi

Ne radi se ovde samo o traženju osobe za poziciju. Radi se i o brendu. Svaki oglas koji plasiramo nosi deo našeg identiteta. Brend je ono što radimo svakodnevno, a ovaj oglas je deo tog brenda. Mi ovim oglasom ne tražimo samo Social Media Content Manager-a, već tražimo nekoga ko će doprineti građenju našeg brenda.

Calbin And Hobbes strip

Kreativnost u funkciji rezultata

Ok, napravili smo kreativan oglas… I šta sada? Da, kreativa može da se igra sa emocijama, ali ako ne vodi ka nekom rezultatu, onda je to samo umetnost. Mi ovde pričamo o kreativnosti koja prodaje. O kreativnosti koja povezuje. Ne stvaramo oglas samo da bismo se smejali svojim dečijim snovima, već da bismo privukli nekoga koga bismo zaposlili.

Ne treba zaboraviti širu sliku. Digitalni marketing nije samo priča o kreativnosti, već je i priča o strategiji. Svaka objava, svaki post i svaki oglas deo je većeg mozaika, a mi tražimo nekoga ko razume taj mozaik. Nekoga ko će kreirati sadržaj  i razumeti kako se taj sadržaj uklapa u digitalnu strategiju naših klijenata.

Ako razumeš ovaj način razmišljanja, ako znaš kako da spojiš kreativu sa rezultatima, onda jedva čekamo da te upoznamo.

Prijavi se i postani deo naše priče

Na kraju, sve se svodi na to da smo otvoreni za ljude koji žele da stvaraju, maštaju i rade zajedno sa nama na uzbudljivim projektima. Vizuali su tu da ti pokažu našu filozofiju da je svaki korak u karijeri deo većeg puta i da rad može biti zabavan, kreativan i ispunjen.

Prijavi se za poziciju Social Media Content Manager-a i postani deo tima koji veruje u moć kreativnosti i strategije.

Klikni ovde za prijavu i pošalji nam svoje Reels radove, a ako želiš, dodaj i jedan zabavan video u kojem se predstavljaš – jedva čekamo da te upoznamo!

Piše:

Nemanja Radović

Podeli:
Crveni gradient
Web dizajn - Usluge

Interaktivni UX&UI dizajn, inovacije i izazovni projekti. Hajde da napravimo nešto kul.

Izrada web sajtova, WordPress sajtova i internet prodavnica
Od WordPressa do full-stack custom rešenja. Vaš partner za front-end i back-end izazove.
Grafički dizajn - Usluge
Od štampe i pakovanja do brendiranja i digitalnog dizajna… Možemo dizajnirati skoro sve.
Digitalni marketing - Usluge
Digitalni marketing sa jasnom vizijom: Personalizovane strategije koje daju rezultate. Ne recikliramo, mi kreiramo.
Postignite više.

Započni
saradnju

Imamo rešenje za sve vaše izazove.

Započni
projekat

Sarađuj sa nama